Actie

23 april 2020

Provinciaal SP Meldpunt -Stem van het volk

De crisis treft mensen hard. Mensen verliezen hun baan, de zorg staat onder druk en veel andere zaken staan op een laag pitje door de aandacht die de crisis vraagt. De SP wil graag in contact blijven met Groningers uit stad en ommeland en helpen daar waar dat kan. Daarom heeft de SP een meldpunt gestart waar mensen hun verhaal kwijt kunnen.

22 april 2020

Kom in actie voor de werkers!

Foto: SP / SP
30 januari 2018

Bewoners Opwierde maken actieplan met SP

Foto: SP

Tijdens een door de SP georganiseerde bijeenkomst voor bewoners van de wijk Opwierde in Appingedam is dinsdag een actieplan opgesteld.

1 oktober 2017

Marenland, kies onze kant!

Foto: SP Appingedam

Niet alleen actie voeren. De SP heeft ook een luisterend oor en als het moet een troostend woord en een schouder om op te huilen. Veel emoties tijdens de actie van de bewoners van Opwierde en de Prinsesseweg bij woningstichting Marenland.

8 februari 2017

SP Appingedam bij Fakkeltocht Gas Terug

Foto: Sandra Beckerman

De SP-afdeling Appingedam was afgelopen dinsdag bij de demonstratieve fakkeltocht Gas Terug. Volgens de SP moet de gaswinning zo snel mogelijk worden verlaagd naar 12 miljard kuub per jaar en dan naar nul. De NAM moet in het hele proces van schadevaststelling en afhandeling geen zeggenschap meer krijgen.