SP brengt geluk in Groningen

7 juni 2012

SP brengt geluk in Groningen

• Zaterdag 9 juni staan de Damster SP'ers van 9.00 tot 17.00 op de seniorenbeurs in het ASWA-gebouw. De SP is vorige maand gestart met een ledenwerftour. Inmiddels zijn meer dan 25 plaatsen in de provincie aangedaan en hebben zich bijna 100 mensen bij de partij aangesloten. Zaterdag is de tour in o.a. Nieuwe Pekela, Appingedam en Delfzijl.

Met een speciale krant en gelukskoekjes gaat de SP deur aan deur om met mensen in gesprek te gaan. De gelukskoekjes hebben de tekst ‘Geluk begint met een ander kabinet’ en in de provinciekrant spreken prominente Groningers en mensen waar de SP mee strijd voor een beter Nederland steun uit aan de partij.

Tweede Kamerleden, wethouders, statenleden, jongeren van ROOD en veel vrijwilligers doen mee met de campagne. De SP groeit het afgelopen jaar sterk in onze provincie. In veel gemeenten ontstaan nieuwe afdelingen en werkgroepen van de partij. In de komende week kunnen we ons 2500ste lid in de provincie inschrijven.