VEUR DAAM, VOOR DAMSTERS

7 februari 2018

VEUR DAAM, VOOR DAMSTERS

Foto: Reindert Bakker
De SP Appingedam heeft het verkiezings programma voor de gemeenteraads verkiezingen, die gehouden worden op 21 maart 2018, gepresenteerd.

Fractievoorzitter en lijsttrekker Harry Rozema:

'In tijden van economisch onzekerheid moeten we mensen sociale
zekerheid blijven bieden.Onze samenleving is harder geworden, door toenemend egoïsme, minder normbesef en groeiende ongelijkheid.
Gelijkwaardigheid en solidariteit blijven kernwaarden alsmede respect voor elkaar. Juist nu is het belangrijk om de verbindingen te versterken,
tegenstellingen te beperken en elkaar te laten zien, hoe je met elkaar kan leven. Appingedam is mooi en dat willen we samen graag zo houden. Dit kan de gemeente niet alleen. De Damsters zijn trots op hun mooie leefbare stad met een rijk verleden en dat moet zo blijven, ook na een eventuele herindeling. Goede banden met bedrijven, maatschappelijke organisaties en inwoners zijn nodig om deze klus te klaren. Samen verbindingen zoeken om de problemen op te lossen. De SP zal zich tot het uiterste inspannen om dit te verwezenlijken'.

Steun ons! Word nu lid!