Rode zaterdagen in Appingedam!

13 mei 2012

Rode zaterdagen in Appingedam!

• De SP in de provincie Groningen is gestart met een grote ledenwerfcampagne. Twee maanden lang gaan SP’ers langs deuren en markten om mensen te vragen zich aan te sluiten bij de partij.
    Zaterdag 26 mei a.s. en zaterdag 23 juni staan de SP'ers van de afdeling Appingedam op de markt in het centrum van de Fivelstad.Kom gerust langs voor een praatje en een kopje koffie.
  • '’Juist nu er een gure rechtse wind over ons land waait, is het volgens ons tijd om een keuze te maken. Mokkend aan de kant blijven staan is voor veel mensen gelukkig geen optie, aansluiten bij de SP is dat wel’, stelt SP- regiovertegenwoordiger Pim Siegers. Bekende Groningers en mensen die voorop lopen in de strijd vormen het gezicht van de campagne. ‘’We hebben een Groningse krant gemaakt en we komen langs met speciale gelukskoekjes’, zegt Siegers. De toer doet zoveel mogelijk plaatsen in de provincie aan.
  • De SP groeit het afgelopen jaar sterk in onze provincie. In veel gemeenten ontstaan nieuwe afdelingen en werkgroepen van de partij. Siegers: ‘’Met meer mensen die zich in willen zetten voor een beter, socialer Groningen en Nederland, kunnen wij een krachtige vuist maken tegen Haagse en Provinciale vernielzucht’’.